bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
USUWANIE AZBESTU – nabór wniosków

Wójt Gminy Żelazków informuje, że w terminie: od dnia 24 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r. można składać wnioski na odbieranie wyrobów zawierających azbest.
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków. Przedsięwzięcie obejmuje odbieranie, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków wraz z formularzem informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski mogą składać: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
UWAGA: przedsięwzięcie nie może być realizowane na nieruchomościach stanowiących gospodarstwa rolne należące do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Wzór wniosku wraz z formularzem można pobrać poniżej. Przedmiotowe druki są także dostępne w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 6 (tel. 62 75 21 862).
Szczegółowe informacje nt. programu zawarte są w Regulaminie wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Żelazków w latach 2025-2026 stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 38/2025 Wójta Gminy Żelazków z dnia 6 marca 2025 roku. 


Zarządzenie nr 38/2025 - pobierz
Wniosek - pobierz
Protokół odbioru - pobierz

Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłMichał Kraszkiewicz - Wójt Gminy Żelazków2025-03-06
Publikujący B. Kot - admin 2025-03-17 09:34

Urząd Gminy w Żelazkowie informuje, że Starostwo Powiatowe w Kaliszu ogłosiło nabór wniosków o finansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie gmin Powiatu Kaliskiego w 2024 roku.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia w 2024 roku obejmuje odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie: wniosku do Zarządu Powiatu za pośrednictwem Gminy Żelazków właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.

Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego za pośrednictwem Gminy Żelazków
w terminie od dnia 22 lipca 2024 r. do dnia 6 sierpnia 2024 r.

Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego: www.powiat.kalisz.pl (Starostwo Powiatowe w Kaliszu – Ochrona Środowiska i Gospodarka Odpadami – Powiatowy Program Usuwania Azbestu i Wyrobów zawierających Azbest – Usuwanie azbestu w 2024 r.) oraz Gminy Żelazków: bip.zelazkow.pl zakładka Środowisko, Usuwanie Azbestu.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 5.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2024 stanowiący załącznik do Uchwały nr 35/2024 z dn. 28.06.2024 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.

Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz
Kurenda - pobierz
Regulamin - pobierz
Uchwała Nr 35/2024 ZPK - otwórz
Wniosek - pobierz
Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłMichał Kraszkiewicz - Wójt Gminy Żelazków2024-07-03
Publikujący B. Kot - admin 2024-07-03 10:35
Wójt Gminy Żelazków informuje, że można składać wnioski na usługę odbioru azbestu i materiałów zawierających azbest.

Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków.

W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.

Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje pakowanie i załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport, rozładunek i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych.

Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.


Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
w terminie od dnia 24 stycznia 2024 r. do dnia 14 lutego 2024 r.

 

Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: www.bip.zelazkow.pl zakładka Środowisko, Usuwanie Azbestu.

W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 5.

 

Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 9/2024 Wójta Gminy Żelazków z dnia 19 stycznia 2024 roku.
 

Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz
Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz
Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłJustyna Maniewska2024-01-24
Publikujący B. Kot - admin 2024-01-24 09:32
Wójt Gminy Żelazków informuje, że można składać wnioski na usługę odbioru azbestu i materiałów zawierających azbest.

Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków.

W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.

Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje pakowanie i załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport, rozładunek i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych.

Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.


Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
w terminie od dnia 23 stycznia 2023 r. do dnia 17 lutego 2023 r.

 

Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: www.bip.zelazkow.pl zakładka Środowisko, Usuwanie Azbestu.

W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 5.

 

Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 2/2023 Wójta Gminy Żelazków z dnia 09 stycznia 2023 roku
 

Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz


Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek (docx) - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz

Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłMichał Kraszkiewicz - Wójt Gminy Żelazków2023-01-11
Publikujący B. Kot - admin 2023-01-11 09:46
rozwiń archiwum
Wygenerowano: 01 kwietnia 2025r. 11:38:11
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.