bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Ogłoszenie nabór wniosków o udzielenie dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków
OGŁOSZENIE

 
Wójt Gminy Żelazków ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelazków
 
Przyznawanie dofinansowania odbywać się będzie zgodnie z Uchwałą nr V/35/2015 Rady Gminy Żelazków z dnia 30 marca 2015r. z późniejszymi zmianami w sprawie regulaminu dofinansowania z dochodów budżetu Gminy Żelazków pochodzących             z opłat i kar środowiskowych budowy przydomowych oczyszczalni ścieków
 
Dofinansowanie udzielane jest w formie dotacji na podstawie złożonego kompletnego wniosku do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych w planie wydatków w budżecie gminy na dany rok budżetowy.
O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby zameldowane na terenie Gminy Żelazków.
 
Kwotę dofinansowania ustala się w wysokości 50%, lecz nie więcej niż 5 000,00 zł kosztów kwalifikowanych inwestycji.
 
Wnioski o przyznanie dofinansowania dostępne są na stronie www.bip.zelazkow.pl – zakładka „Środowisko” lub w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków pok. nr 2
 
Wniosek powinien zawierać następujące załączniki:
  1. Tytuł prawny do nieruchomości (aktualny wypis z księgi wieczystej lub z ewidencji gruntów) – ksero
  2. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych potwierdzone
      przez Starostwo Powiatowe – ksero
  1. Pozwolenie wodnoprawne (gdy jest wymagane) – ksero
  2. Oświadczenia współwłaścicieli (gdy jest wymagane)
  3. Do wniosku o przyznanie dotacji złożonego przez podmiot dla którego udzielone 
dofinansowanie stanowić będzie pomoc de minimis lub pomoc de minimis           
      w rolnictwie  należy  dołączyć
–  zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie wnioskodawca otrzymał w roku,       
      w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie lub oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
– wypełniony formularz informacji niezbędnych do udzielenia pomocy de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie
 
Termin naboru wniosków:
od 22.05.2017r. do wyczerpania środków finansowych.
 
Wnioski można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
 
Wniosek - otwórz
Oświadczenie współwłaściciela nieruchomości - otwórz
Oświadczenie - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie  - otwórz
Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis - otwórz
Treść uchwały - otwórz
Treść uchwały po zmianie - otwórz
 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłSylwiusz Jakubowski - Wójt Gminy Żelazków2017-05-22
Publikujący B. Kot - admin 2017-05-22 13:15
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 21:18:09
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.