Usuwanie azbestu – nabór wniosków dla gospodarstw rolnych z terenu gminy Żelazków 2024
Wójt Gminy Żelazków informuje, że można składać wnioski na usługę odbioru azbestu i materiałów zawierających azbest.
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków, które pochodzić będą z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
W przedsięwzięciu mogą brać udział:
Beneficjenci Działania A1.4.11, którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) wypłaciła i rozliczyła środki, na realizację przedsięwzięcia w ramach inwestycji A1.4.1 objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków, które pochodzić będą z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
W przedsięwzięciu mogą brać udział:
Beneficjenci Działania A1.4.11, którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) wypłaciła i rozliczyła środki, na realizację przedsięwzięcia w ramach inwestycji A1.4.1 objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków w terminie
od dnia 24 stycznia 2024 r. do dnia 02 lutego 2024 r.
od dnia 24 stycznia 2024 r. do dnia 02 lutego 2024 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: bip.zelazkow.pl zakładka Ochrona Środowiska, Usuwanie Azbestu dla gospodarstw rolnych. W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 5.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia związanego z usuwaniem azbestu z gospodarstw rolnych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10/2024 Wójta Gminy Żelazków z dnia 23 stycznia 2024 roku.
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz