MENU PODMIOTOWE
MENU PRZEDMIOTOWE
eBIP :: Rejestr zmian :: USUWANIE AZBESTU – nabór wniosków
USUWANIE AZBESTU – nabór wniosków
USUWANIE AZBESTU – nabór wniosków
Wójt Gminy Żelazków informuje, że w terminie: od dnia 24 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r. można składać wnioski na odbieranie wyrobów zawierających azbest.
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków. Przedsięwzięcie obejmuje odbieranie, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków wraz z formularzem informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski mogą składać: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
UWAGA: przedsięwzięcie nie może być realizowane na nieruchomościach stanowiących gospodarstwa rolne należące do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Wzór wniosku wraz z formularzem można pobrać poniżej. Przedmiotowe druki są także dostępne w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 6 (tel. 62 75 21 862).
Szczegółowe informacje nt. programu zawarte są w Regulaminie wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Żelazków w latach 2025-2026 stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 38/2025 Wójta Gminy Żelazków z dnia 6 marca 2025 roku.
Zarządzenie nr 38/2025 - pobierz
Wniosek - pobierz
Protokół odbioru - pobierz
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2025-03-17 09:34:29