bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Formularze do pobrania

wyszukiwarka zaawansowana

Formularze do pobrania

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - obowiązuje od 05.11.2024 r.

 

Zgodnie z Uchwałą nr VI/46/2024 Rady Gminy Żelazków z dnia 4 listopada 2024 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej od dnia 6 grudnia 2024 r. obowiązuje nowy wzór Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wzór do pobrania poniżej).

Na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć do wójta Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie:
1) 14 dni – od dnia zamieszkania pierwszego mieszkańca lub wytworzenia na danej nieruchomości odpadów komunalnych;
2) do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana – w przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (np. zmiana liczby mieszkańców);
3) do 6 miesięcy – w przypadku śmierci mieszkańca nieruchomości.

 
Miejscem składania Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest Urząd Gminy Żelazków:
1)  bezpośrednio w Urzędzie Gminy Żelazków;
2) za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Żelazków;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP.

 
Określa się warunki i tryb składania deklaracji, o której mowa powyżej za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
1) format elektroniczny deklaracji określa się w formacie danych pdf.;
2) deklarację należy przesłać za pośrednictwem skrzynki podawczej Urzędu Gminy Żelazków na platformie ePUAP (epuap.gov.pl);
3) deklaracja przesyłana w formie elektronicznej musi być opatrzona bezpiecznym podpisem  elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu
 

Deklaracja - pobierz formularz




 




Wzory deklaracji podatkowych obowiązują od 01.07.2019r.

 

  • Deklaracja na podatek leśny - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek leśny ZDL-1 - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek leśny ZDL-2 - otwórz

  • Deklaracja na podatek rolny - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek rolny ZDR-1 - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek rolny ZDR-2 - otwórz


  • Deklaracja na podatek od nieruchomości - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek rolny ZDN-1 - otwórz
  • Załącznik do deklaracji na podatek rolny ZDN-2 - otwórz




Podatek od środków transportowych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 70 ze) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 grudnia 2018r. w sprawie wzoru deklaracji na podatek od środków transportowych( Dz. U. z 2018 r., poz. 2436 )
  • Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1
  • Załącznik na podatek od środków transportowych DT-1





Wniosek CEIDG obowiązuje od 28.11.2024 r.


Nowe formularze: wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz załączników dotyczących wykonywanej działalności gospodarczej, dodatkowego miejsca wykonywania działalności gospodarczej oraz informacji o administratorach skrzynki e-Doręczeń.

 
Wniosek CEIDG-1 wersja 3.1 - otwórz
Wykonywana działalność gospodarcza zał. CEIDG-RD wersja 3.1 - otwórz
Dodatkowe miejsce wykonywania działalności gospodarczej zał. CEIDG-MW wersja 3.1 - otwórz
Informacja o administratorach skrzynki e-Doręczeń zał. CEIDG-AD wersja 1.0 - otwórz

Te oraz pozostałe załączniki dostępne na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03155





Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia - pobierz





Uswianie azbestu

Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz





Uswianie azbestu dla gospodarstw rolnych

Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz





Usuwanie drzew i krzewów


Prace w obrębie korzeni, pnia i korony drzewa lub krzewu - otwórz

Usuwanie drzew i krzewów a ochrona gatunkowa ptaków i innych zwierząt - otwórz

Zwolnienia z obowiązku uzyskania zezwolenia na wycięcie drzew lub krzewów
(kiedy nie jest wymagane uzyskanie zezwolenia na wycięcie drzew lub krzewów) - otwórz

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa - otwórz

Formularz zgłoszenia zamiaru usnięcia drzewa - otwórz

Wniosk o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - otwórz

Sytuacje, w których nie nalicza się opłat za usunięcie drzew
(dotyczy podmiotów, które mają obowiązek uzyskania zezwolenia na wycięcie drzew - otwórz




Młodociani pracownicy

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.)

  • Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2019, poz. 1482 ze zm)

  • Ustawa o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej z dnia 30 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2018, poz. 362 ze zm.)

  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 2018 r., poz. 2010 ze zm.)

  • Rozporządzenie MEN z dnia 22 lutego 2019r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2019 r. poz. 391)

  • Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, str .1)

  • Rozporządzenie Rady Ministrów z 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. Nr 53, poz. 311 ze zm.)

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Żelazków , Żelazków 138, 62-817 Żelazków

Tel 62 7521863, e-mail: oswiata@zelazkow.pl

Termin

  • Wniosek należy złożyć w terminie 3 miesięcy od ukończenia przez młodocianego pracownika nauki zawodu lub przyuczenia do określonej pracy zakończonej egzaminem,

  • Wydanie decyzji następuje w terminach określonych przez Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Sposób załatwienia sprawy

Uzyskanie decyzji w sprawie dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, z którymi zawarli umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego.

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Odwołanie można złożyć w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Żelazków , Urząd Gminy Żelazków, Żelazków 138, 62-817 Żelazków


Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (xls) - pobierz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (pdf) - pobierz
Oświadczenie o nieotrzymanej/otrzymanej pomocy de minimis (doc) - pobierz
Oświadczenie o nieotrzymanej/otrzymanej pomocy de minimis (pdf) - pobierz
Oświadczenie rzemieślnik (doc) - pobierz
Oświadczenie rzemieślnik (pdf) - pobierz
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika (doc) - pobierz
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika (pdf) - pobierz







Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2024-12-09 16:10:30

Wygenerowano: 21 grudnia 2024r. 17:39:27
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.