Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żelazków stanowisko ds. udzielania informacji o środkach pomocowych w Urzędzie Gminy Żelazków
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żelazków
stanowisko ds. udzielania informacji o środkach pomocowych w Urzędzie Gminy Żelazków
Składanie ofert do dnia 12 grudnia 2008 roku
WOJT GMINY ŻELAZKÓW
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. udzielania informacji o środkach pomocowych
adres: Urząd Gminy w Żelazkowie, Żelazków 138
powiat kaliski, województwo wielkopolskie
62 - 817 Żelazków
-
wykształcenie wyższe lub podyplomowe o kierunku: zarządzanie funduszami lub pokrewne, zarządzanie i marketing, zarządzanie w instytucjach samorządowych, prawo i admininstracja.
-
Znajomość przepisów i zagadnień dotyczących aplikowania o środki pomocowe,
-
znajomość przepisów – kodeks postępowania administracyjnego,
-
odbyty staż pracy,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
umiejętnoś obsługi programów Pakietu Office, Acrobat Reader.
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na w/w stanowisku
-
nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność współpracy w zespole
-
rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność,
-
prawo jazdy kat.B
-
posiadanie doświadczenia w pisaniu i rozliczaniu projektów z funduszy pomocowych,
-
podstawowa znajomość prawa unijnego,
-
znajomość podstaw rachunkowości.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
monitorowanie przepisów prawnych, regulaminów i innych dokumentów dotyczących stanowiska pracy
-
udzielanie informacji o środkach pomocowych dla osób fizycznych i firm
-
publikowanie w/w informacji dostępnymi w Urzędzie Gminy sposobami
-
wdrażanie i przeprowadzanie szkoleń dla mieszkańców Gminy z zakresu programów wspierania lokalnej społeczności
-
wprowadzanie informacji z powierzonego zakresu do gminnego BIP-u
-
pozyskiwanie materiałów i sporządzanie dokumentów z zakresu działania stanowiska pracy
-
sporządzanie sprawozdań
-
obsługa podatku akcyzowego (pisanie zapotrzebowania na środki oraz rozliczanie podatku)
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV)
-
list motywacyjny
-
kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia
-
kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
-
kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-
kserokopia dokumentu tożsamości
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne i korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku
-
inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zelazkow.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Żelazków. Termin rozpatrzenia ofert pracy w terminie 14 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Oferty osób niezakwalifikowanych będą do odebrania w Urzędzie Gminy Żelazków, a nie odebrane będą komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Naboru dokonuje Wójt Gminy.
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2008-11-28 14:19:23