Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Żelazków ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelazków
Przyznawanie dofinansowania odbywać się będzie zgodnie z Uchwałą nr XXIX/225/2021 Rady Gminy Żelazków z dnia 18 czerwca 2021 r. w sprawie regulaminu dofinansowania z budżetu Gminy Żelazków budowy przydomowych oczyszczalni ścieków
Dofinansowanie udzielane jest w formie dotacji na podstawie złożonego kompletnego wniosku do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych w planie wydatków w budżecie gminy na dany rok budżetowy.
Kwotę dofinansowania ustala się w wysokości 50%, lecz nie więcej niż 5 000,00 zł kosztów kwalifikowanych inwestycji.
Wnioski o przyznanie dofinansowania dostępne są na stronie www.bip.zelazkow.pl – zakładka „Środowisko” lub w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków pok. nr 5
Wniosek powinien zawierać następujące załączniki:
-
Tytuł prawny do nieruchomości (aktualny wypis z księgi wieczystej lub z ewidencji gruntów) – ksero
-
Mapę informacyjną z naniesioną lokalizacją przydomowej oczyszczalni ścieków
-
Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych potwierdzone przez
Starostwo Powiatowe – ksero
-
Pozwolenie wodnoprawne (gdy jest wymagane) – ksero
-
Zgodę wszystkich współwłaścicieli nieruchomości na posadowienie, zainstalowanie
oraz użytkowanie przydomowej oczyszczalni ścieków (gdy jest wymagane)
-
Do wniosku o przyznanie dotacji złożonego przez podmiot dla którego udzielone
dofinansowanie stanowić będzie pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie należy dołączyć
– zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie wnioskodawca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie lub oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
– wypełniony formularz informacji niezbędnych do udzielenia pomocy de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie
Termin naboru wniosków:
od 05.06.2023 r. do wyczerpania środków finansowych.
Wnioski można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
3. Oświadczenie współwłaściciela nieruchomości_2023 - otwórz
4. Oświadczenie dot. oczyszczalni_2023 - otwórz
5. Klauzula RODO - otwórz
6. Zgłoszenie do urzedu wykonania budowy przydomowej oczyszczalni sciekow_2023 - otwórz
8. Oświadczenie o likwidacji bezodplywowego zbiornika na nieczystosci ciekle_2023 - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie - otwórz
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - otwórz
UCHWAŁA NR XXIX_225_2021 z 18.06.2021 r. - otwórz
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2023-05-25 12:47:35