Usuwanie azbestu – nabór wniosków
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje pakowanie i załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport, rozładunek i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
w terminie od dnia 23 stycznia 2023 r. do dnia 17 lutego 2023 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: www.bip.zelazkow.pl zakładka Środowisko, Usuwanie Azbestu.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 5.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 2/2023 Wójta Gminy Żelazków z dnia 09 stycznia 2023 roku
/-/ Michał Kraszkiewicz
Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek (docx) - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2023-01-11 09:46:09