bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

wyszukiwarka zaawansowana

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Żelazków, dnia 01.10.2008r.

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.





Gmina Żelazków informuje, że w dniu 30.09.2008r. została zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego dotycząca przebudowy drogi manewrowej i parkingów przy Zespole Szkół w Dębem.. Umowę zawarto z „DROG MET” Roboty Drogowo-Budowlane Maciej Pleśnierowicz, Pośrednik 1A, 62-840 Koźminek . Najkorzystniejsza oferta.

z up. Wójta
SEKRETARZ GMINY
mgr inż. Paweł Sobczak

 




Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2008-10-01 13:08:02

Wygenerowano: 03 grudnia 2024r. 18:16:09
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.