bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości

wyszukiwarka zaawansowana

Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości

ZARZĄDZENIE Nr 96 / 2021
Wójta Gminy Żelazków
z dnia 17 grudnia 2021 r.

w sprawie wdrożenia w Urzędzie Gminy Żelazków procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Treść zarządzenia - otwórz
Karta informacyjna - otwórz
Karta zgłoszenia - otwórz
Formularz zgłoszenia - otwórz



Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2022-02-24 08:54:45

Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 09:17:55
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.