Usuwanie azbestu – nabór wniosków
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
w terminie od dnia 24 stycznia 2022 r. do dnia 18 lutego 2021 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: www.bip.zelazkow.pl zakładka Ochrona środowiska, Usuwanie Azbestu.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 8/2022 Wójta Gminy Żelazków z dnia 12 stycznia 2022 roku
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Sylwiusz Jakubowski
Zarządzenie i Regulamin - otwórz
Wniosek (docx) - otwórz
Klauzula informacyjna - otwórz
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2022-01-24 09:42:54