KURENDA - finansowanie usuwania azbestu
Wójt Gminy Żelazków informuje, że można składać wnioski na usługę odbioru azbestu i materiałów zawierających azbest. Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków. W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych. Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje odbiór, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków
w terminie od dnia 30 sierpnia 2021 r. do dnia 17 września 2021 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Gminy Żelazków: bip.zelazkow.pl zakładka Ochrona środowiska, Usuwanie Azbestu.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Żelazków stanowiący załącznik do Uchwały Rady Gminy Żelazków nr XXX/240/2021 z dnia 17 sierpnia 2021 r.
WÓJT GMINY ŻELAKÓW
/-/ Sylwiusz Jakubowski
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2021-09-01 14:52:05