MENU PODMIOTOWE
MENU PRZEDMIOTOWE
eBIP :: Rejestr zmian :: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Żelazków dn. 12.08.2008r.
ZP341/15-19/2008
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Gmina Żelazków informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „przebudowę drogi manewrowej i parkingów przy Zespole Szkół w Dębem ”zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wpłynęła tylko jedna oferta , która przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie wyżej wymienionego zadania.
z up. Wójta
SEKRETARZ GMINY
mgr inż. Paweł Sobczak
SEKRETARZ GMINY
mgr inż. Paweł Sobczak
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2008-08-13 12:44:03