bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

wyszukiwarka zaawansowana

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Żelazków dn. 12.08.2008r.



ZP341/15-19/2008

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA





Gmina Żelazków informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „przebudowę drogi manewrowej i parkingów przy Zespole Szkół w Dębem ”zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wpłynęła tylko jedna oferta , która przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie wyżej wymienionego zadania.

z up. Wójta
SEKRETARZ GMINY
mgr inż. Paweł Sobczak



Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2008-08-13 12:44:03

Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 12:42:41
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.