bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków

wyszukiwarka zaawansowana

Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków

Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków

  1. Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Ośrodka.
  2. Załatwianie indywidualnych spraw interesantów odbywa się zgodnie z przepisami
    kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisami ustaw.
  3. Przyjmowanie skarg i wniosków dokonuje Kierownik codziennie w godzinach pracy
    Ośrodka a w razie jego nieobecności upoważniony  pracownik. Kierownik po otrzymaniu skargi lub wniosku wszczyna postępowanie w sprawie,
    zmierzając do wyjaśnienia wszystkich istotnych okoliczności.

W Ośrodku prowadzony jest rejestr skarg i wniosków oraz sporządzane jest zbiorcze sprawozdanie dotyczące skarg i wniosków.




Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2008-04-02 10:12:40

Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 13:14:02
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.