MENU PODMIOTOWE
MENU PRZEDMIOTOWE
eBIP :: Rejestr zmian :: Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków
Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków
Zasady obsługi interesantów oraz załatwiania skarg i wniosków
- Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Ośrodka.
- Załatwianie indywidualnych spraw interesantów odbywa się zgodnie z przepisami
kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisami ustaw. - Przyjmowanie skarg i wniosków dokonuje Kierownik codziennie w godzinach pracy
Ośrodka a w razie jego nieobecności upoważniony pracownik. Kierownik po otrzymaniu skargi lub wniosku wszczyna postępowanie w sprawie,
zmierzając do wyjaśnienia wszystkich istotnych okoliczności.
W Ośrodku prowadzony jest rejestr skarg i wniosków oraz sporządzane jest zbiorcze sprawozdanie dotyczące skarg i wniosków.
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2008-04-02 10:12:40