eBIP :: Rejestr zmian :: OGŁOSZENIE - finansowanie usuwania azbestu
OGŁOSZENIE - finansowanie usuwania azbestu
Wójt Gminy Żelazków informuje, że Starostwo Powiatowe w Kaliszu ogłosiło nabór wniosków o finansowanie usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w 2016 roku.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia w 2016 roku obejmuje:
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia w 2016 roku obejmuje:
- Demontaż materiałów zwierających azbest z obiektów budowlanych znajdujących się na terenie Powiatu Kaliskiego, następnie ich pakowanie i załadunek, transport na składowisko, rozładunek i unieszkodliwienie lub utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Pakowanie i załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości Powiatu Kaliskiego, transport na składowisko, rozładunek i unieszkodliwienie lub utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami .
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie: wniosku do Zarządu Powiatu za pośrednictwem Gminy właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego za pośrednictwem Gminy Żelazków w terminie od dnia 25 lutego 2016 roku do dnia 18 marca 2016 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy.
Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego: www.powiat.kalisz.pl (- Ochrona Środowiska, Powiatowy Program Usuwania Azbestu, Usuwanie azbestu w 2016 roku) oraz poniżej.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2016 stanowiący załącznik do Uchwały nr497/2016 z dn.28.01.2016 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.
Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego za pośrednictwem Gminy Żelazków w terminie od dnia 25 lutego 2016 roku do dnia 18 marca 2016 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy.
Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego: www.powiat.kalisz.pl (- Ochrona Środowiska, Powiatowy Program Usuwania Azbestu, Usuwanie azbestu w 2016 roku) oraz poniżej.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2016 stanowiący załącznik do Uchwały nr497/2016 z dn.28.01.2016 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.
/-/ Sylwiusz Jakubowski
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2017-02-13 09:39:42