OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dożywianie dzieci w szkołach
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 252199-2013 z dnia 2013-11-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żelazków
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków. Wykaz szkół, w których będzie realizowana usługa wraz z orientacyjną ilością...
Termin składania ofert: 2013-12-03
Żelazków: Przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków
Numer ogłoszenia: 1663 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252199 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków, 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków. Wykaz szkół, w których będzie realizowana usługa wraz z orientacyjną ilością dzieci oraz jadłospis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stołówka Szkolna DOBRZEC Aneta Karpińska, ul. H. Sawickiej 3 B, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64092,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 2,94
- Oferta z najniższą ceną: 2,94 / Oferta z najwyższą ceną: 3,15
- Waluta: PLN.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Żelazkowie
Krystyna Krzywda
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2014-01-03 11:51:14