bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dożywianie dzieci w szkołach

wyszukiwarka zaawansowana

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dożywianie dzieci w szkołach

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 252199-2013 z dnia 2013-11-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żelazków
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków. Wykaz szkół, w których będzie realizowana usługa wraz z orientacyjną ilością...
Termin składania ofert: 2013-12-03


Żelazków: Przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków
Numer ogłoszenia: 1663 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252199 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków, 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży ze szkół z terenu Gminy Żelazków. Wykaz szkół, w których będzie realizowana usługa wraz z orientacyjną ilością dzieci oraz jadłospis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stołówka Szkolna DOBRZEC Aneta Karpińska, ul. H. Sawickiej 3 B, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64092,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2,94
  • Oferta z najniższą ceną: 2,94 / Oferta z najwyższą ceną: 3,15
  • Waluta: PLN.

  Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Żelazkowie
Krystyna Krzywda

 




Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2014-01-03 11:51:14

Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 12:26:53
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.