bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Termomodernizacja budynków SP w Skarszewie i ZS w Żelazkowie.

wyszukiwarka zaawansowana

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Termomodernizacja budynków SP w Skarszewie i ZS w Żelazkowie.

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 162253-2013 z dnia 2013-08-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żelazków
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Skarszewie i Zespołu Szkół w Żelazkowie wg posiadanej przez zamawiającego dokumentacji technicznej.
Termin składania ofert: 2013-08-29


Żelazków: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Skarszewie i Zespołu Szkół w Żelazkowie.
Numer ogłoszenia: 194605 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162253 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków, 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Skarszewie i Zespołu Szkół w Żelazkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Skarszewie i Zespołu Szkół w Żelazkowie wg posiadanej przez zamawiającego dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.13.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-2, 45.41.00.00-4, 45.31.23.10-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDMAR Plus Anita Grabarczyk, Piotrów 38, 62-812 Jastrzębniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436836,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 436836,49
  • Oferta z najniższą ceną: 436836,49 / Oferta z najwyższą ceną: 583077,13
  • Waluta: PLN.

  Z poważaniem:
  z up. Wójta
Kierownik Referatu
Planowania Przestrzennego, Komunikacji,
Inwestycji i Funduszy Pomocowych
Dawid Żabiński




Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2013-09-24 10:58:51

Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 12:48:36
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.