Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - obsługa bankowa
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 511170-2012 z dnia 2012-12-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żelazków
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Żelazków w latach 2013 - 2015 w ramach którego Zamawiający będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w zakresie umowy : - otworzył i prowadził rachunek...
Termin składania ofert: 2012-12-21
Żelazków: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Żelazków w latach 2013 - 2015
Numer ogłoszenia: 5076 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511170 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków, 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Żelazków w latach 2013 - 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Żelazków w latach 2013 - 2015 w ramach którego Zamawiający będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w zakresie umowy : - otworzył i prowadził rachunek bieżący i rachunki pomocnicze, - realizował polecenia przelewu, - zapewniał codzienną obsługę kasową (wpłaty-wypłaty gotówkowe), - udzielił na żądanie Zamawiającego kredyt w rachunku bieżącym do kwoty 800.000,00 PLN rocznie bez pobierania opłat i prowizji oraz inny opłat niż zawarte w ofercie, - udostępnił usługę bankowości elektronicznej, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie bieżącej informacji o stanie rachunku, - przyjmował środki na lokaty terminowe, - przekazywał Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające dokonane operacje i stan salda rachunku na każdy dzień roboczy, - oprocentował środki na rachunkach gminy i zapewnił miesięczna kapitalizację, - przyjmował środki na lokaty overnight , weekendowe bez odrębnego zlecenia, - przyjmować wpłaty gotówkowe w kasach Wykonawcy przez klientów wpłacających na rachunki gminy bez pobierania od wpłacających prowizji, opłat oraz innych kosztów, - zapewnił szkolenie pracowników w zakresie obsługi i konserwacji systemu bankowości elektronicznej zarówno na etapie wdrożenia systemu jak i w trakcie eksploatacji, - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu prowadzenia bankowej obsługi budżetu gminy poza wymienionymi w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej, Plac Wolności 6, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 48884,00
- Oferta z najniższą ceną: 48884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48884,00
- Waluta: PLN.
mgr Andrzej Nowak
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2013-01-03 15:14:12