Kurenda - finansowanie usuwania azbestu
K U R E N D A
Wójt Gminy Żelazków informuje, że Starostwo Powiatowe w Kaliszu ogłosiło nabór wniosków o finansowanie usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w 2012 roku.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
Finansowanie przedsięwzięcia w 2012 roku obejmuje demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie: wniosku do Zarządu Powiatu za pośrednictwem Gminy właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego za pośrednictwem Gminy Żelazków w terminie do dnia 12 lipca 2012 roku.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę ( osoby ) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego: www.powiat.kalisz.pl (Ochrona Środowiska, Powiatowy Program Usuwania Azbestu, Usuwanie azbestu w 2012 roku ) oraz Gminy Żelazków: bip.zelazkow.pl zakładka środowisko. W/w druki oraz informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Żelazków , pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2012 stanowiący załącznik do Uchwały nr 542/2012 Zarządu Powiatu Kaliskiego.
Wójt Gminy Żelazków
/-/ mgr Andrzej Nowak
Rejestr zmian
Modyfikował/a: admin
Data: 2012-06-20 13:23:19