Ogłoszenie nr 2022/BZP 00214009/01 z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła" SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żelazków138 1.5.2.) Miejscowość: Żelazków 1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817 1.5.4.) Województwo: wielkopolskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski 1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 61 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/ 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5ea48c9-e17f-11ec-9a86-f6f4c648a056 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła" 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ea48c9-e17f-11ec-9a86-f6f4c648a056 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214009/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20 11:21 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032043/06/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.9 Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła" 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak 2.12.) Nazwa projektu lub programu: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne. 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188291/01 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.3.) Wartość zamówienia: 389776,42 PLN 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Część 1 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na dostosowaniu łazienki oraz podjazdu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.5.5.) Wartość części: 45300 PLN Część 2 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na dostosowaniu wejścia i łazienek dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, wymiana drzwi, parkietu na sali gimnastycznej oraz dostosowanie ciągów pieszych. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.5.5.) Wartość części: 146815 PLN Część 3 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń świetlicy, remoncie sanitariatu, montażu rolet zewnętrznych. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.5.5.) Wartość części: 113185 PLN Część 4 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń łazienki i Sali rewalidacyjnej, wykonanie chodnika, wymiana drzwi i oświetlenia w bibliotece, wymiana wykładziny na korytarzu. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.5.5.) Wartość części: 174125 PLN SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA Część 1 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem 5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy 5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 20.06.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie. Część 2 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem 5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy 5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 20.06.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie. Część 3 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem 5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy 5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 20.06.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie. Część 4 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem 5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy 5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 20.06.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
wyznaczony do pełnienia funkcji
Wójta Gminy Żelazków /-/ Michał Kraszkiewicz Data dodania: 2022-06-20 12:47
|
[powrot do treści ogłoszenia]
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia | 61.67 Kb | |||
2. | Informacja z otwarcia ofert | 51.64 Kb | |||
3. | Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania | 64.82 Kb |