Ogłoszenie nr 510235596-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.
Gmina Żelazków: Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Senior + w ramach projektu „Przyszłość mieszkańców priorytetem dla Gminy Żelazków”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, osi priorytetowej 7 Włączenie społeczne, Działania 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Przyszłość mieszkańców priorytetem dla Gminy Żelazków”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, osi priorytetowej 7 Włączenie społeczne, Działania 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne, Podziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610542-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540226159-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żelazków, Krajowy numer identyfikacyjny 25085493200000, ul. - 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 76-91-008, e-mail ug@zelazkow.pl, faks 0-62 76-91-008.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zelazkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Senior + w ramach projektu „Przyszłość mieszkańców priorytetem dla Gminy Żelazków”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, osi priorytetowej 7 Włączenie społeczne, Działania 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu SENIOR+ w Żelazkowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. w zakresie opisanym szczegółowo w specyfikacji rzeczowo-ilościowej zgodnie z załącznikiem nr 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: 1. Koszty posiłków 2. Drobny poczęstunek 3. Kawiarenka wsparcia 4. Spotkania opiekunów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15810000-9
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15500000-3, 15300000-1, 15800000-6, 15200000-0, 03142500-3, 41100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
p.o. Kierownik Dziennego Domu Senior+
w Żelazkowie Katarzyna Nowak Data dodania: 2019-11-04 11:22
|
[powrot do treści ogłoszenia]