bip.gov.pl
Wynik ogłoszenia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Ogłoszenie nr 103468 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Żelazków: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507463-N-2017
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83368-2017
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków, krajowy numer identyfikacyjny 25085493200000, ul. -  138, 62-817   Żelazków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008, e-mail ug@zelazkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zelazkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Żelazków. 2. Szczegółowy zakres usług określają stanowiące Załączniki nr: 12, 13, 14, 15, 16 i 17 do niniejszej SIWZ: 1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 2) Zestawienie miejscowości z wykazem ilości gospodarstw domowych oraz podziałem na liczbę mieszkańców na dzień 31.03.2017 r. (element pomocniczy) 3) Zestawienie nieruchomości zamieszkałych, liczby osób, sposób odbierania odpadów na podstawie złożonych deklaracji oraz wykaz nieruchomości, z których należy odebrać odpady biodegradowalne na dzień 31.03.2017 r. (element pomocniczy) 4) Zestawienie nieruchomości, z których należy odbierać popiół (element pomocniczy) 5) Odpady komunalne odebrane z terenu Gminy Żelazków w 2016r. (element pomocniczy) 6) Orientacyjna ilość km dróg w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Żelazków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 3. Zamawiający wymaga między innymi, aby Wykonawca: • utworzył i prowadził na terenie Gminy Żelazków stacjonarny lub mobilny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zapewniający w łatwy sposób dostęp dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zamian za pobraną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie co najmniej takich odpadów komunalnych jak: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, komunalne odpady niebezpieczne, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; • zapewnił dla nieruchomości jednorodzinnych: pojemniki na odpady zmieszane, worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz worki do odpadów biodegradowalnych (zielonych) o pojemności 120 l każdy wraz ze stojakami 3-komorowymi; • zapewnił dla nieruchomości wielorodzinnych: kontenery na odpady zmieszane, pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, zabezpieczonych przed: wpływem warunków atmosferycznych, rozsypaniem i opróżnianiem przez podmioty (osoby) inne niż Wykonawca; pojemniki do selektywnej zbiórki powinny być wyposażone w odpowiednie otwory wrzutowe w zależności od rodzaju odpadów; • przekazywał bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; • sporządzał roczne sprawozdania, zawierające informacje o masie poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 9na ust.3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2016 poz. 250 ze zmianami) i przekazywał je Wójtowi Gminy Żelazków: - za rok 2017 w terminie do 31 stycznia 2018 r., - za rok 2018 w terminie do 31 stycznia 2019 r., Wymagania ogólne dla Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (stacjonarny): • powinien być umiejscowiony na terenie jednej z miejscowości położonych na terenie Gminy Żelazków; • powinien być umiejscowiony w odpowiedniej lokalizacji, która umożliwia dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Żelazków; • powinien być wyposażony w odpowiednie pojemniki i kontenery przystosowane do przyjmowania odpadów zebranych selektywnie, zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych; • powinien być czynny jeden dzień w tygodniu (sobota) w godzinach 800 – 1300; • na PSZOK – powinny być przywożone odpady, które nie są odbierane bezpośrednio z posesji • powinien być dostosowany do przyjmowania odpadów zebranych selektywnie takich jak: - przeterminowane leki, chemikalia; - zużyte baterie i akumulatory; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - meble i inne odpady wielkogabarytowe (2 x w roku do 5 szt. jednorazowo); - zużyte opony (2 x w roku 4 sztuki z samochodu osobowego); - komunalne odpady niebezpieczne; - odpady budowlane i rozbiórkowe (do 100 kg jednorazowo w przypadku odpadów lekkich, objętościowych max do 480 litrów – 2 x w roku); • powinien być odpowiednio oznakowany (umieszczona tablica w widocznym miejscu powinna zawierać nazwę PSZOK, nawę i dane teleadresowe Wykonawcy prowadzącego PSZOK, wykaz przyjmowanych odpadów oraz czas pracy PSZOK); • w/w odpady powinny być przyjmowane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Żelazków w ramach pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (po okazaniu dokumentu potwierdzającego ich zamieszkanie na terenie Gminy Żelazków). • Wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru nieruchomości zamieszkałych i ewidencji przyjmowanych z tych posesji odpadów (w tym: określenie ilości, rodzaju odpadów oraz legitymowania właścicieli nieruchomości) • Wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do wystawienia kwitu odbioru odpadów. • Transport odpadów do PSZOK-a mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie. Wymagania ogólne dla Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (mobilny) • Wykonawca odbierze w sposób zorganizowany za pomocą mobilnego punktu zbierania odpadów: odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z harmonogramem ich odbierania, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom uzgodnionym z Zamawiającym; • Wykonawca odbierze wystawione przez mieszkańców z nieruchomości jednorodzinnych i wielorodzinnych sprzed posesji zamieszkałych odpady: meble, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony wg harmonogramu ich odbierania uzgodnionego z Zamawiającym po wcześniejszym zgłoszeniu przez właściciela nieruchomości do firmy wyłonionej w drodze przetargu - 2 razy w roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90510000-5, 90514000-3, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT869436.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A. - Partner Konsorcjum, ,  ,  ul. Łódzka 19,  62-800,  Kalisz ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 917689,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 917689,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 917689,68
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy Żelazków
Sylwiusz Jakubowski
 


Data dodania: 2017-07-03 13:41

[powrot do treści ogłoszenia]
Wygenerowano: 26 kwietnia 2024r. 20:15:19
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.