Ustalenie numeru porządkowego budynku:
1. Pobierz i wypełnij wniosek (poniżej).
2. Dołącz do wniosku kopię decyzji o pozwoleniu na budowę lub kopię decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz mapę z usytuowaniem budynku.
3. Udaj się do urzędu gminy i złóż wniosek wraz z wymaganymi dokumentami.
4. Po analizie złożonych dokumentów możesz zostać poproszony o ich uzupełnienie bądź udzielenie wyjaśnień.
5. Jeżeli zawiadomienie chcesz odebrać osobiście i podałeś numer telefonu lub adres email poinformujemy Cię o możliwości odbioru


Wydawanie zaświadczeń o nadanych (wcześniej) numerach porządkowych:
1. Zgłoś w urzędzie gminy potrzebę uzyskania zaświadczenia podając dokładny adres,
numer działki i miejscowość
2. Dołącz dowód dokonania opłaty skarbowej.
3. Jeżeli zaświadczenie chcesz odebrać osobiście i podałeś numer telefonu lub adres email
poinformujemy Cię o możliwości odbioru


Opłaty
1. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.
2. Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać przelewem na numer konta bankowego nr: 83 8404 0006 2003 0016 2069 0004 Urząd Gminy Żelazków 138 62-817 Żelazków lub w kasie znajdującej się w urzędzie.


Termin odpowiedzi
1. Do 30 dni - zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego.
2. Do 7 dni - zaświadczenie o numerze porządkowym.


Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku - pobierz