Ogłoszenie o wyniku postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCYDostawy Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: "Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków" 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żelazków138 1.5.2.) Miejscowość: Żelazków 1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817 1.5.4.) Województwo: wielkopolskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski 1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/ 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd9ca4fa-195a-4fe5-89e7-cd0b5cf587f2 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: "Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków" 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd9ca4fa-195a-4fe5-89e7-cd0b5cf587f2 2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298665 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013113/07/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.1 Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: Budowa Szkoły Podstawowej i przebudowa Przedszkola z adaptacją na Żłobek w m. Żelazków 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243310 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli i wyposażenia. 2. Meble i wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą: a) fabrycznie nowe (nie używane), kompletne, o najwyższej jakości, spełniające wymogi bezpieczeństwa, a po dostawie wraz z rozmieszczeniem, montażem będą gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, b) dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności posiadały wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniały wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, c) posiadały oświadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez ich producenta i dostawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo – ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ. 4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128088 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387461,07 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128088 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA SP.Z O.O. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170 7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 7.3.4) Miejscowość: Łódź 7.3.5) Kod pocztowy: 90-248 7.3.6.) Województwo: łódzkie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128088 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-11
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz Data dodania: 2025-06-30 09:47
|
| Pliki: | |||||
| Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
| 1. | Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia | 245.55 Kb | ![]() |
||
| 2. | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty | 509.46 Kb | ![]() |
||
| 3. | Informacja z otwarcia ofert | 301.90 Kb | ![]() | ||