Ogłoszenie o wyniku postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCYRoboty budowlane Przebudowa drogi gminnej nr 4721P w miejscowości Tykadłów 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Żelazków138 1.5.2.) Miejscowość: Żelazków 1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817 1.5.4.) Województwo: wielkopolskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski 1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/ 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0685a3cd-bbc9-49b7-9c72-c40f515c8cfb 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa drogi gminnej nr 4721P w miejscowości Tykadłów 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0685a3cd-bbc9-49b7-9c72-c40f515c8cfb 2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111387 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013113/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 4721P w miejscowości Tykadłów 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035764 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres robót związany z remontem drogi w szczególności obejmuje: • roboty pomiarowe, • wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, • zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, • przygotowanie podłoża pod wykonanie nowej nawierzchni, • wykonanie poszczególnych warstw wg opracowanego projektu branży drogowej, • wykonanie robót nawierzchniowych. 2. Szczegółowy zakres robót i całą dokumentację techniczną określa Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528485,27 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976581,64 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528485,27 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250635874 7.3.3) Ulica: Noskowska 7.3.4) Miejscowość: Kalisz 7.3.5) Kod pocztowy: 62-800 7.3.6.) Województwo: wielkopolskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528485,27 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Wójt Gminy Żelazków /-/ Michał Kraszkiewicz Data dodania: 2025-02-19 12:50
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia | 224.59 Kb | ![]() |
||
2. | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej | 537.89 Kb | ![]() |
||
3. | Informacja z otwarcia ofert | 449.63 Kb | ![]() |
||
4. | Pytania i odpowiedzi do SWZ | 1.06 MB | ![]() |