Odbieranie i transport odpadów komunalnych
z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości,
na których zamieszkują mieszkańcy
626171-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska: Usługi związane z odpadami
Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na
których zamieszkują mieszkańcy
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
1 Nabywca
1.1 Nabywca
Oficjalna nazwa: Gmina Żelazków
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
2 Procedura
2.1 Procedura
Tytuł: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania oraz transportu odpadów komunalnych powstałych
i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach
administracyjnych Gminy Żelazków. Zamawiający wymaga między innymi, aby Wykonawca: 1) zapewnił dla
nieruchomości jednorodzinnych: a) pojemniki na odpady zmieszane, b) pojemniki na odpady ulegające biodegradacji, c) worki do selektywnej zbiórki odpadów, w tym: 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa sztuczne, odpadyopakowaniowe wielomateriałowe, o pojemności 120 l każdy wraz ze stojakami; 2) zapewnił dla nieruchomości
wielorodzinnych: a) pojemniki/kontenery na odpady zmieszane, b) pojemniki/kontenery na odpady ulegające
biodegradacji, c) pojemniki/kontenery do selektywnej zbiórki odpadów, w tym 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa
sztuczne, ww. kontenery/pojemniki powinny być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych,
rozsypaniem i opróżnianiem przez podmioty (osoby) inne niż Wykonawca, pojemniki do selektywnej zbiórki powinny
być wyposażone w odpowiednie otwory wrzutowe w zależności od rodzaju odpadów; 3) odbierał i transportował
z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – odpady komunalne zgodne z ustawą z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) oraz obowiązującymi Uchwałami
Rady Gminy Żelazków w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żelazków
oraz w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczaną przez
właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4) przekazywał bezpośrednio lub za
pośrednictwem innego podmiotu zbierającego, odpady przyjęte od właścicieli nieruchomości do instalacji odzysku
lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 5) utworzył i prowadził na terenie Gminy Żelazków stacjonarny Punkt
Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), zapewniający łatwy dostęp dla mieszkańców Gminy.
Identyfikator procedury: a3299461 04b1 4f09 861e eeff13dc9297
Wewnętrzny identyfikator: ZP.271.11.2024
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Uzasadnienie procedury przyspieszonej:
Główne aspekty procedury:
2.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90510000 Usuwanie i obróbka odpadów
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90514000 Usługi recyklingu odpadów
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90512000 Usługi transportu odpadów
2.1.2 Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Żelazków 138
Miejscowość: Żelazków
Kod pocztowy: 62817
Podpodział krajowy (NUTS): Kaliski (PL416)
Kraj: Polska
2.1.4 Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z
2024 r. poz. 1320) przy zastosowaniu procedury, o której mowa w art. 139 Pzp (Zamawiający przewiduje odwróconą
kolejność oceny ofert – tzw. Procedura odwrócona). Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części
i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
zamówienia zostaną odrzucone. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Podział niniejszego
zamówienia na mniejsze etapy bądź części, groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Ponadto potrzeba
skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie
zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Termin związania ofertą 90 dni: 22.02.2025r.
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
przy zastosowaniu procedury, o której mowa w art. 139 Pzp (Zamawiający przewiduje odwróconą kolejność oceny
ofert – tzw. Procedura odwrócona).
2.1.6 Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródła: Uwaga
Aktywami zarządza likwidator: art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia: art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Działalność gospodarcza jest zawieszona: art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego: art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Korupcja: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Nadużycia: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Pzp
Niewypłacalność: art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
Pzp
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp
Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: art. 108 ust. 1 pkt 1 oraz art.
108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dz. U.
z 2023 poz. 1497).
5 Część zamówienia
5.1 Techniczny ID partii: LOT0001
Tytuł: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania oraz transportu odpadów komunalnych powstałych
i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach
administracyjnych Gminy Żelazków.
Wewnętrzny identyfikator: ZP.271.11.2024
5.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90510000 Usuwanie i obróbka odpadów
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90514000 Usługi recyklingu odpadów
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90512000 Usługi transportu odpadów
Opcje:
Opis opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy w okresie trwania
umowy na skutek zwiększenia się ilości odbieranych i transportowanych odpadów zostanie osiągnięta kwota
łącznej wartości umowy. Wówczas w razie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego umowa będzie
obowiązywać przy niezmienionym zakresie rzeczowym świadczonych usług oraz przy zachowaniu cen
jednostkowych wskazanych w ofercie do końca okresu umownego albo do czasu wykorzystania maksymalnej
wartości opcji – w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Maksymalną wartość opcji Zamawiający określa
na 20% pierwotnej łącznej wartości umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi poprzez
złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5.1.2 Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Kaliski (PL416)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miejsce realizacji: Teren Gminy Żelazków
5.1.3 Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/01/2025
Data zakończenia trwania: 31/12/2025
5.1.6 Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
5.1.9 Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Uwaga
Kryterium: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka zawodowego
Opis: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę o wartości co najmniej
1.500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej
na ww. kwotę.
Kryterium: Certyfikaty od niezależnych organizacji dotyczące standardów zapewnienia jakości
Opis: Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 i Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001
Opis: Wykonawca musi wykazać posiadanie certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 i Systemu
Zarządzania Środowiskowego ISO 14001.
Kryterium: Narzędzia, zakłady lub sprzęt techniczny
Opis: Wykonawca musi wykazać posiadanie bazy magazynowo transportowej zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) na dzień składania ofert.
Kryterium: Referencje dotyczące określonych usług
Opis: Wykonawca musi wykazać główne usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości,
na których zamieszkują mieszkańcy wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, na minimalną wartość zamówienia 1.000.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie. W przypadku
usług będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do już
wykonanych części umowy.
Kryterium: Narzędzia, zakłady lub sprzęt techniczny
Opis: Wykonawca musi zapewnić dla celów realizacji zamówienia pojazdy spełniające co najmniej normę emisji
spalin EURO 6 oraz pojazd z napędem elektrycznym.
Kryterium: Wpis do odpowiedniego rejestru zawodowego
Opis: Wpis do rejestru działalności regulowanej oraz pozwolenie na zbieranie odpadów Opis: Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca spełniał następujący warunek, tj. wpis do rejestru działalności regulowanej, o której
mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2024 r.
poz. 399) prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 50 ust.
1 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.); oraz pozwolenie na
zbieranie odpadów obejmujące co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione w Rozdziale VI
SWZ.
5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa:
Opis: Cena oferty punktowana będzie wg wzoru opisanego w SWZ.
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa:
Opis: EURO 6 – pojazdy używane do celów realizacji zamówienia spełniające normę emisji spalin EURO 6
Waga (wartość procentowa, dokładna): 20
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa:
Opis: Elektromobilność – używanie do celów realizacji zamówienia pojazdów z napędem elektrycznym
Waga (wartość procentowa, dokładna): 20
Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom:
Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia:
5.1.11 Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp client/search/list/ocds 148610 9dba3346 021d 4501
bd742581bdad238f/
5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp client/search/list/ocds 148610 9dba3346 021d 4501
bd742581bdad238f/
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 25.11.2024 r. do godz. 10:00 wadium
w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub
kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 3. Wadium wnoszone
w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 56 8404 0006 2003 0016
2069 0005 (BS Ziemi Kaliskiej O/Żelazków) z dopiskiem: „Wadium nr postępowania ZP.271.11.2024 Odbieranie i
transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy”.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia
w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za
wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jej treści powinno
jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i
bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być
krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania
ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Żelazków, Żelazków 138, 62817 Żelazków; 7) w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5. Oferta Wykonawcy, który
nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu
terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp
zostanie odrzucona. 6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
Termin składania ofert: 25/11/2024 10:00 +01:00
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 25/11/2024 10:15 +01:00
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/search/list/ocds1486109dba3346021d4501bd742581bdad238f/
Informacje dodatkowe: Po upływie terminu składania ofert Zamawiający za pośrednictwem Platformy eZamówienia
dokonuje czynności automatycznej deszyfracji ofert. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu
teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie
określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. Niezwłocznie po
otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: (1)
nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej
albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; (2) cenach lub kosztach zawartych w
ofertach. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w
zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: 1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o
czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o
udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie
internetowej. 3.Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 3 i 4 powyżej wnosi się w terminie 10 dni od
dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia. 4. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa
w art. 519 ust. 1 PzP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 5. W
postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada
1964 r. Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 6.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień
publicznych". 7. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia
Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis
przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 8. Prezes Izby przekazuje skargę wraz
z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. 9.
Szczegółowe zasady korzystania ze środków ochrony prawnej opisane zostały w Dziale IX Pzp.
5.1.15 Techniki
Umowa ramowa:
Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów:
Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie
5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
8 Organizacje
8.1 ORG0001
Oficjalna nazwa: Gmina Żelazków
Numer rejestracyjny: 250854932
Adres pocztowy: Żelazków 138
Miejscowość: Żelazków
Kod pocztowy: 62817
Podpodział krajowy (NUTS): Kaliski (PL416)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Zamówienia publiczne
Email : przetargi@zelazkow.pl
Telefon: 62 752 18 71
Adres strony internetowej: https://www.bip.zelazkow.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://www.bip.zelazkow.pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
8.1 ORG0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Numer rejestracyjny: 010828091
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekretariat Biura Odwołań
Email : odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: 224587840
Adres strony internetowej: https://uzp.gov.pl/kio/kontakt
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://uzp.gov.pl/kio/kontakt
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
11 Informacje o ogłoszeniu
11.1 Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 60d4e038d0a941caa8242210bb5ea4fc 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Ogłoszenie – data wysłania: 15/10/2024 11:56 +00:00
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2 Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 626171-2024
Numer wydania Dz.U. S: 202/2024
Data publikacji: 16/10/2024
SWZ i Załączniki -
otwórz
Wójt Gminy Żelazków
/-/ Michał Kraszkiewicz
Data składania ofert:
2024-11-25 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2024-11-25 10:00:00