XML
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Żelazków

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków , 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zelazkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Żelazków realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2015 r. do dnia 24.06.2016 r. w dni nauki szkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2015 r. do dnia 24.06.2016 r. w dni nauki szkolnej CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1.Zespół Szkół w Russowie 2.Zespół Szkół w Żelazkowie 3.Szkoła Podstawowa w Skarszewie 4. Szkoła Podstawowa w Goliszewie 5. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dębem. Wykaz placówek oświatowych, prognozowana liczba uczniów w poszczególnych placówkach - stanowi załącznik nr 3.Trasy przebiegu kursów szkolnych - stanowi załącznik nr 1.Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 15 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę. Wykonawca zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) będzie podawana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego miesiąca. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie, o czym Dyrektor szkoły powiadomi Wykonawcę. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie list uczniów z poszczególnych szkół podanych przez Dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, etc. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią ilością autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC I NW oraz aktualne badania techniczne.Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów na przystankach podanych przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ w przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania ofert Wykonawca nie posiada w/w zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego ( zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania zmiany takich zezwoleń przed początkiem roku szkolnego 2015/2016. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie złotowych: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100 ). Wadium należy wnieść zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ do postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dołączy do oferty kopię: 1. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013r poz. 1414 ze zm. ) 2. zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymanie się autobusów na przystankach podanych przez Zamawiającego ( art. 18 ust. 1 p. 1a ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013r poz. 1414 ze zm. )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy,że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz na potwierdzenie tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że :w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - usługi w zakresie transportu drogowego osób wraz z referencjami. Zał. Nr. 10 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada środki transportu w ilości zapewniającej prawidłową realizację umowy wraz z ważnymi polisami ubezpieczeniowymi OC i NW. Zał. nr. 11 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz cenowy, zatwierdzony projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Firmy mające swoją działalność na terenie Gminy Żelazków - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany ilości dzieci korzystających z usług przewozu, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zelazkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żelazków ,Żelazków 138, 62-817 Żelazków lub osobiście pokój nr 12 Urzędu Gminy Żelazków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Żelazków ,Żelazków 138, 62-817 Żelazków pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ - otwórz
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1) Formularz oferty, Podwykonawcy, Oświadczenie w trybie art. 22  ust. 1 PZP, Oświadczenie w trybie art. 24  ust. 1 PZP - załączniki 2, 4, 5, 6 - otwórz

2) Formularz cenowy – załącznik nr 3 - otwórz

3) Projekt umowy – załącznik nr 7 - otwórz

4) Trasy kursów szkolnych w Gminie Żelazków– załącznik nr 1 - otwórz

5) Mapa tras dowozu dzieci – załącznik nr 8 - otwórz

6) Oświadczenie o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób zał. nr 9 - otwórz

7) wykaz wykonywanych usług – załącznik nr 10 - otwórz

8) Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia – załącznik nr 11 - otwórz

9) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej -  załącznik  nr 12 - otwórz

10) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej – załącznik nr 13 - otwórz

Wójt Gminy Żelazków
Sylwiusz Jakubowski

Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłAnna Woźniak - Inspektor ds. zamówień publicznych2015-07-28
Publikujący B. Kot - admin 2015-07-28 14:13