XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
KURENDA - finansowanie usuwania azbestu
Wójt Gminy Żelazków informuje, że Starostwo Powiatowe w Kaliszu ogłosiło nabór wniosków o finansowanie usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w 2017 roku.           
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych. Finansowanie przedsięwzięcia w 2017 roku obejmuje demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie: wniosku do Zarządu Powiatu za pośrednictwem Gminy właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu oraz formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego za pośrednictwem Gminy Żelazków w terminie od dnia 20 lutego 2017 roku do dnia 24 marca 2017 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego: www.powiat.kalisz.pl  (- Ochrona Środowiska, Powiatowy Program Usuwania Azbestu, Usuwanie azbestu w 2017 roku) oraz poniżej.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.                                                                     
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania  i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2017 stanowiący załącznik do Uchwały nr 913/2017 z dn.25.01.2017 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.   
 
/-/ Sylwiusz Jakubowski    
 
KURENDA - otwórz
Informacja - otwórz
Uchwała 913/2017 ZPK - otwórz
Wniosek - otwórz
Podmiot publikującyUrząd Gminy Żelazków
WytworzyłSylwiusz Jakubowski - Wójt Gminy Żelazków2017-02-10
Publikujący B. Kot - admin 2017-02-13 09:30