Wójt Gminy Żelazków informuje, że Starostwo Powiatowe w Kaliszu ogłosiło nabór wniosków o finansowanie usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w 2017 roku.
W przedsięwzięciu mogą brać udział: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych. Finansowanie przedsięwzięcia w 2017 roku obejmuje demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie:
wniosku do Zarządu Powiatu za pośrednictwem Gminy właściwej ze względu na lokalizację wyrobów z azbestu oraz
formularza informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy
de minimis.
Wnioski należy składać do Zarządu Powiatu Kaliskiego
za pośrednictwem Gminy Żelazków w terminie od dnia 20 lutego 2017 roku do dnia 24 marca 2017 r.
Wniosek powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli wnioskodawcy. Wzory wniosków i formularzy znajdują się na stronie internetowej Powiatu Kaliskiego:
www.powiat.kalisz.pl (- Ochrona Środowiska, Powiatowy Program Usuwania Azbestu, Usuwanie azbestu w 2017 roku) oraz poniżej.
W/w druki oraz informacje można też uzyskać w Urzędzie Gminy w Żelazkowie, pok. nr 2.
Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2017 stanowiący załącznik do Uchwały nr 913/2017 z dn.25.01.2017 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.
/-/ Sylwiusz Jakubowski