bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Przetarg nieograniczony - Zakup pomocy dydaktycznych.

wyszukiwarka zaawansowana

Przetarg nieograniczony - Zakup pomocy dydaktycznych.

Żelazków: Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz wyposażenia dla szkół w ramach projektu systemowego Równamy szanse dzieci klas I-III gm. Żelazków. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji.
Numer ogłoszenia: 215562 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelazków , 138, 62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 76-91-008, faks 0-62 76-91-008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zelazkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz wyposażenia dla szkół w ramach projektu systemowego Równamy szanse dzieci klas I-III gm. Żelazków. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz wyposażenia dla szkół w ramach projektu systemowego ,,Równamy szanse dzieci klas I-III gm. Żelazków. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 15 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy załączony do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2)w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie, 3)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zelazkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żelazków , Żelazków 138, 62-817 Żelazków, pokój nr 10 i pok. nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Żelazków, Żelazków 138, 62-817 Żelazków, pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Biernatkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Biernatkach-pomoce do ćwiczeń dysleksyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, pomoce dla uczniów uzdolnionych humanistycznie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Dębe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Dębe- szafa, szafka z drzwiczkami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Dębe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Dębe. Pomoce do ćwiczeń dysleksyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Pomoce dla uczniów uzdolnionych humanistycznie. Pomoce do nauki czytania i pisania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Goliszewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Goliszewie - komputer z oprogramowaniem (Laptop) - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Goliszewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Goliszewie. Zestawy do zajęć logopedycznych, humanistycznych, trudności w czytaniu i pisaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Kokaninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Kokaninie - komputer z oprogramowaniem (Laptop) szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kokaninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kokaninie. Pomoce do zajęć logopedycznych, trudności w pisaniu i czytaniu, humanistycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Russowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Russowie - komputer z oprogramowaniem (Laptop) szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Russowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Russowie. Pomoce do ćwiczeń dysleksyjnych, zestaw pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, zajęć dla uczniów uzdolnionych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie - komputer z oprogramowaniem (Laptop) szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie, komplet mebli w skład, którego wchodzi: regał z szafką, regał z trzema szufladami i szafa aktowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Skarszewie. Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych, zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Żelazkowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Żelazkowie. Komplet mebli szkolnych w skład, którego wchodzi : regał z szafką, regał z trzema szufladami, szafa aktowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Żelazkowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Żelazkowie. Pomoce do zajęć logopedycznych, zajęć z dziećmi uzdolnionymi humanistycznie, matematyczno-przyrodniczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 Wójt Gminy
mgr Andrzej Nowak

 SIWZ oraz załączniki - otwórz  (plik poprawnie wyświetlany w programie OpenOffice.org Writer)

 

 

 




Rejestr zmian

Modyfikował/a: admin
Data: 2011-07-26 07:47:11

Wygenerowano: 19 marca 2024r. 09:01:25
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.